Sådär..

Kategori: Allmänt

Nu är det gjort. Har sökt utbildningen nu!
15 maj var sista ansökningsdagen men det gör ju inget, då behöver jag inte känna någon press och jag slipper tänka på det!
Så nu håller vi alla fingrar och tår på att jag kommer in!
Tackar Ella för att du hjälpte mig med det personliga brevet och restan av min familj för att ni uppmuntrar mig till att göra detta. Ni är guldvärda allihopa!
 
Har haft en kanon helg i stockholm hos Dennis och Katharina i alla fall! Skönt att komma bort ett tag och få tänka på annat och få träffa dem såklart!
 
Har inte tid med något sådant här egentligen och lär bli ganska klent med uppdateringar framöver då jag har en gigantisk hög med rester och andra arbeten som väntar på att få bli gjorda. Men ska göra mitt bästa med uppdateringen!
 
Puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: