Två viljor, en utväg

Kategori: Allmänt

Är några klick ifrån denna drömutbilldning just nu!
Något som jag velat så länge och äntligen har jag hittat det....
Men varför är jag inte lika glad som jag borde vara? Varför har jag inte redan anmält mig till denna utbildning? Varför har jag skjutit upp det i två dagar? Känns som om jag bromsar in mig själv i en uppförsbacke där jag borde ligga på högsta växeln och bara fortsätta trampa, trampam, trampa! Istället känns det som om jag rullar bakåt, nästan ramlar omkull.
Jag vill inget annat än att ta mig upp för backen, men jag är för trött för att ens behöva tänka den tanken och om jag stannar upp för att vila så kommer krafterna kanske tillbaka men inte motivationen.
Två viljor en utväg... 
 
Avslutar med en kort och ful mening! kanske väcker den min motivation till liv... i nästa liv!
SUUUUG RÖÖÖÖV!
Godnatt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: