Jippikajej!

Kategori: Allmänt

Har nu beställt mina skor och enligt mina beräkningar borde dem komma i mitten/slutet på nästa vecka! 
Mitt gosehjärta var snäll och betalade dem, tills jag har pengar och kan betala av dem :)

Ni hittar dem HÄR (eller kopierar länken nedan och klistra in i ett nytt fönster)
http://www.sarenza.se/reebok-realflex-racer-intl-s789609-p0000065003

Nu längtar jag och hoppas att dom passar perfekt så jag slipper vänta längre (har väntat länge nog nu), sen är det bara för mig att ge mig ut på en springtur! :D YEEEYY

Gladast i världen känns det som. Känns verkligen som om allt vänder nu och att jag är påväg åt rätt håll!

Imorgon blir det Valbo med mina solstrålar så hoppas på att hitta min studentklänning där!

 

Nu till något helt annat! Tandborstning på barn och chokladbitar till moi! 

Ha en fin fredagskväll allihopa! 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: