Sjukstuga

Kategori: Allmänt

Lilltjejen ligger med 39,4 graders feber.. Hon gick frivilligt och la sig för en stund sedan och nu sover hon som en stock, stackars barn. Själv vaknade jag upp med halsont, men det ska inte få hålla i sig. Jag har absolut inte tid med några förkylningar nu när det är sista veckorna kvar.

Slår upp min lilla bok-almanacka och jises vad den är fullproppad överallt nu, fram till den 16e juni. Tror inte att det finns en enda dag där jag inte har något viktigt att göra :) Blir lite mer deprimerad när jag slår upp Måndag den 17e juni bara, veckan är helt tom och det enda det står är på måndagen "ARBETSLÖS", ord som skär i hjärtat på en gammal krigare som jag. Känns ju sådär skit kul, speciellt när man vet att det är skitdåligt med jobb i Gävle nu för tiden också. Menmen, skam den som ger sig. Tänker nog ta ett välförtjänt sommarlov sen ska jag börja leta jobb utá bara fan! :)

Neeej, nu ska jag nog tamé fasiken ta åh tvätta lite och städa upp lite i denna lilla råtthåla :) Ha´t gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: