Jag tjatar inte!!!!

Kategori: Allmänt

Känner att ni får ta och prata ihop er lite nu! ;) En telefon är såååååå mycket bättre och mer värt än en resa! :P Iaf ett litet bidrag till en telefon skulle vara något! Så kom igen alla! Jag VET att ni läser detta och tänker, "Fan va hon tjatar om pengar och den där jävla telefonen hela tiden!!!!!!" men jag kan då svara med att "JAG ÄR STUDENT OCH FATTIG SOM EN KYRKRÅTTA!!!!!! ATT SPARA TILL EN TELEFON SKULLE TA MIG ETT HALVÅÅÅÅR, KANSKE MER EFTERSOM JAG INTE KOMMER HA NÅGOT JOBB I SOMMAR OCH VILL NI KUNNA FÅ TAG I MIG SÅ ÄR DETTA EN RIMLIG PLAN. ANNARS FÅR NI VÄL SKICKA RÖKSIGNALER RESTEN AV MITT FATTIGA LIV!!" sug på den ni! ;) och hoppas att ni får skuldkänslor nu! :D hahah
Pussssss!

Kommentarer

  • Ella säger:

    Jag kan bidra med en telefon från Ica för 299:-


    Svar: 700 kr var så har jag telefonen som jag vill ha! :P Inte en hel jäkla dum summa :P Tänk vad mycket barnvakt jag kommer att kunna sitta för dom pengarna ;) kan städa åt dig en gång med :P
    Diana

    2013-03-21 | 11:46:49
  • Ella säger:

    Du kan få skotta snö om du vill :)500kr kan du få det.

    Svar: absolut!!!
    Diana

    2013-03-24 | 17:37:26

Kommentera inlägget här: