Otursdrabbad

Kategori: Allmänt

Nejmen vafan en heldag utan telefon, inga problem! Skulle kunna leva utan lur ett tag till tror jag.
Blev dock en aning less för en stund sen. Tog fram en gammal fin väckarklocka för att testa om den fungerade och ställa den i rätt tid. Gick iväg och letade rätt på batteri till den (givetvis hittade jag inga oanvända, utan fick ta ett från tv dosan. Robin kommer halshugga mig!) När jag sedan ska stoppa i batteriet i klockan så är den borta, heeelt spårlöst försvunnen, gick igenom varenda vrå i hela lägenheten. Sådär skitmega ap less man blir..

Aja den dyker väl upp någongång, får försöka vakna av mig själv imorgonbitti... HÖHÖHÖ. Wish me good luck. Har jag tur så vaknar Leah tidigt, då hon somnade tidigt ikväll :)

Godkväll på er förresten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: