Sliten och..

Kategori: Allmänt

ouff vad jäkla trött jag är. 50-dagars-festen var igår och nu sitter man i skolan och ska försöka sig på något som man i vanliga fall inte förstår, engelska. Varför är jag ens här för? har bara sutt-luggit på stol och bord och försökt vila. hjärnan ligger nog kvar i Nadjas soffa eller något för det tar väldigt låg tid innan jag fattar något idag. Antagligen för att jag bara sovit i ca 3 timmar isch.

Nej en dusch och sova i en säng är nog det ultimata idag.

Annars hade jag faktiskt jätte trevligt igår och det var kul att få umgås lite med klassen (inte alla) utanför skolan för en gångs skull. Borde göras om tycker jag, dock inte på en onsdag kanske, iaf inte om det är skola dagen efter.

Ska försöka ta mig igenom den sista halvtimmen nu, sen lämna Nadjas busskort, sen HEEEM!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: